Äntligen får tilda shoppa lite

hemma och är sjuker idag:S kunde inte sova inatt för hade sån magvärk så jag mådde illa, uscha men nu är det bättre har dock bara kunnat få i mig en liten banan sen igår men men det går la över:) Idag fick jag också föra över lite fondpengar till mitt konto så jag kan köpa mig nya rengöringsprodukter, det är ju slut, längtar! haha det va såå länge sen jag köpte något roligt till mig själv ju:) så väntar bara på att mamma ska vakna, hon har jobbat sen igår morses så förstår ju att hon är trött. men sen blir det A6 för oss, hoppas jag hittar något bra för håret med, min inpackning sjunger på sista versen nu. Och nu är det bara två ensamma nätter kvar tills jag får åka till min älskling!:D Så efterlängtat, domma två veckorna har vart sååå långa, det känns som en månad sen jag såg honom sist ju, saknar honom så! Då blir det mys, vi ska även ha fotbollskväll hehe jag är ju ingen fotbollsfanatiker precis, men med lite öl och käk kan jag nog bli hehe:)

Lisa och Amanda kom förbi och spelade buzz och drack kaffe:) kul att se dom innan dom drar iväg på deras resa, dom bokade i förrgår och åker idag haha dom ska till Las Palmas också kanarieöarna då alltså hehe
Så efterssom jag aldrig uppdaterade innan så har jag därför redan vart på A6:) köpte lite roligt bland annat ansiktsrengöring, hårinpackning, body scrub, ansikts scrub båda luktar jordbubb, ett hårband, mascara, underkläder och lite annat smått och gott:) välförtjänat måste jag tilllägga hehe:)

Nu ska jag dra och käka har forfarande bara ätit en ynka banan sen middagen igår:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0