Bortglömd lärare

Hemma från skolan nu, kort dag på torsdagar så jag slutade halv 12 idag:D mycket skönt! Kom fresten på igår att jag helt glömt bort att jag skulle ha mitt tal igår efter skolan haha hade tänkt på det under dagen och försökt ringa amanda för vi skulle ha det tillsammans, som tur va så var det bara vi två som skulle ha och min svenska c lärare då, så det va inget stort, jag fruktar verkligen sånt haha men i alla fall jag hade ju tänkt på det under hela dagen men sen glömde jag bort det och kom på det när jag kommit hem, pinsamt! Men det löste sig, jag kan ha det nån annan dag istället:)

Idag ska jag storstäda mitt rum, fixa bland mina produkter och lyssna på nya metallica skivan, sen ikväll blir det hemma-spa, det är ju torsdag hehe så då ska jag ta ett skönt bad, lägga ansiktsmask och sånt och massa tända ljus på rummet, KANSKE träna också, men det kan jag knappast lova haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0