friday at last

Äntligen är det fredag! denna veckan har gått ovanligt långsamt tycker jag, alla dagar har vart väldigt långa, men så är det ju när man längtar efter något. man ska ju längta extra länge då. Ikväll blir det myskväll för mig, alla andra ska ut men jag känenr absolut inte för det, jag vill spara mig tils utomlands, sen känner jag bara för att kolla på massa bra filmer och äta godis och fruktsallad denna helgen:) Idag fick jag en upphift av min lärare att sätte mig i ett tyst rum, själv i minst en halvtimma och försöka komma på mitt första minne:S mycket svårt, man kan ju omöjligt veta vilket minne dom är före eller efter det andra, men jag gjorde som han sa, jag gjorde en liten mindmap där jag skrev stödord på minnen och sen försökte luska ut vilken ålder jag va i, om hubbe min bror va född och vilken klass jag gick i. Jag kom på att mitt första minne är nog när min storasyster ska opereras och hon fick en jätte fin barbie med en lila klänning med fjärilar på, jag va så avundsjuk på denna barbie haha efter att jag gjort det kunde jag åka hem. så nu är jag hemma:) ska åka och handla snart! whohoo

Min syster kommer hit idag med, men det spelar ingen roll hur mycket jag saknat henne jag tänker ligga instängd på mitt rum hela helgen för hon har nämligen haft magsjuka, och inget ska få mig att bli sjuk! Nu kom mamma och stängde min dörr också och sa att hon mår illa, helvete! jag vägrar bli sjuk! jag har för mycket att göra för att ha tid att ligga hemma!



Kommentarer
Postat av: <3

Ja du har inte tid med det älskling ;) <3

2009-01-30 @ 16:01:29
Postat av: Anonym

Men jag mådde illa i 5 minuter, så fort går min magsjuka över.

2009-01-30 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0