I Give Up!

Nu har jag verkligen försökt få till bloggen så som jag vill ha den men det går inte:( Man får liksom ta det steg för steg och ordna en sak i taget för annars faller allt!
Men nu är jag nöjd med den gråa bakgrunden i alla fall haha, det är ju en bra början, får ta resten sen.

Jo jag fick min mobilräkning innan och herregud va glad jag blev! jag har blivit så duktig på sistone så mina räkningar ligger under 200 kronor nu!! det är helt otroligt ju!

sen har jag hittat min almanacka och skrivit in viktiga datum och sånt, det kommer ju fler så den får jag inte glömma att ta med mig varje dag till skolan gör jag inte det står man där dagen före provet och undrar varför ingen har sagt att vi har prov:P haha

jag ska även försöka komma ihåg att fråga björn om hans uppgifter så jag kan lämna in Bal-blanketten:D herregud, det närmar sig nu haha innan hade jag världens ångest inför balen men nu ser jag fram emot det otroligt mycket, vi kommer va så vackra!

Nu ska jag ta och plocka upp på mitt rum och spela lite Buzz med Hubbe:D (Om man nu inte är för cool för att hänge med hans mindre coola storasyster som sitter och spelar tv spel som besatt vid 18års ålder)

Eller jag tar tillbaka det kolla va cool jag kan vara hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0