Sömnlös in Jönköping

jag kan verkligen inte somna, jag trodde jag skulle somna direkt innan för jag kunde knaoot hålla ögonen öppna, men icke!
jag vilade en liten syund och nu är jag pigg som fasen igen, jag skulle vilja gå upp och börja göra i ordning mig för morgondagen.
Det är ju så frustrerande för jag vet att nära jag vaknar i morgon så kommer jag va såå trött, men jag kan verkligen inte somna, jag behöver min nalle här så jag kan gosa ner mig:(

nu ska jag gå ut och ta en natt cig som kanske kan lugna ner mig, skulle inte tro det men man kan ju alltid hoppas, sem får jag la sätta på ännu ett vänner avsnitt släcka lampan och prova sova en gång till:)

Kommentarer
Postat av: <3

Snart får du gosa med mig igen ;)<3

2009-01-13 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0