Botten upp och resten i håret!

morgon morgon! sovit gott? jag önskar jag kunde sova, jag har svårt för det här. Björn somnar så snabbt och själv går jag fram och tillbaka till sängen och gör snändiga försök att somna, men inget funkar. Jag skulle behöva en rejäl shot innan läggdags haha. I alla fall, jag är så pepp nu! Igår skickade jag efter lite material till olika skolor, spa-skolor! Det är ju mitt drömyrke, så nu ska jag ta ett lån och ta utbildningen spaterapeut, hudterapeut! Det ska bli sååå roligt! Så om ett år kanske jag jobbar med mitt dröm-yrke trots allt! Jag vill verkligen inte nöja mig med mindre.

Nu sitter jag här i björns soffa och lyssnar på musik, jag är så fest sugen men klockan är ju bara halv 1 så jag får vänta lite ;) I morgon ska björn på lag-fest och jag har verkligen inget att göra, dom två tjejerna som jag känner någorlunda här ska inte vara hemma i helgen och det är inte roligt alls! Men när björn frågar om han får gå, ska jag säga nej då? Vilken flickvän är jag då som inte ens låter sin pojkvän gå på lagfest! Nej så lågt sjunker jag verkligen inte, visst ska jag ha pli på honom (haha) men man måste ju sätta gränser;)

Så idag ska jag bannemej dricka tills jag däckar så är jag förhoppningsvis för bakis i morgon för att ens vilja hitta på någonting haha, ingen bra ide kanske men vaddå jag kommer inte på något annat att göra.

Nu ska jag ta en promenad, tror jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0