solen är ett minne blott!

God morgon kära vänner! Idag när jag vaknade sken solen och ja kännde mig sådär extra lycklig med en kaffe i ena handen och en cig i andra, men nu när jag gick ut så såg jag till min fasa att det hade börjat regna, va fan! Det är inte rätt, det har vart kasst väder ända sen jag kom hem, vad är detta? ska det få fortsätta så? NEJ! Sen har jag försökt få tag på sömntutan Amanda med, hon kan sova länge hon, hoppas hon inte jobbar idag, då får vi ju ingen tid att leka. Men idag måste jag verkligen tvätta, jag har inte några kläder för tillfället för allt ska tvättas men jag har ju tagit en sak i taget, först komma hem sen försöka sova, sen packa upp sen städa och nu till sist ska det tvättas.

jaja det är väll bara att sätta igång, jag ska telefon terrorisera Amanda tills hon vaknar också!



Ta mig tillbaka men skippa den jävliga getingen som va på mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dax för frågestund!

ställ din fråga - vad som helst!



just nu får du även en länkning om du skriver bloggadress & förnamn!

vi ses på bloggen!

(klicka på min bloggadress så kommer du till inlägget)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0