Duktig Tilda

Så nu har jag städat mitt rum, skurat och hela köret! :D Jag har även packat kläderna som jag ska ha med till gubbeplutten borta i Dalarna. Vi ska eventuellt träna i morgon och gå ut och fira våran halvårsdag på fredag + att jag ska lämna jobbansökningar så det behövs olika kläder för varje tillfälle:) Nu ska jag dra mig lite i sängen och sen ta ett bad, i morgon stängs vattnet av efter 8 så kan bara ta en snabbdusch innan jag ska till sjukgymnasten vid kvart över 8, vet inte va vi ska göra i morgon men tror inte de blir så svettigt, i värsta fall får jag la tvätta av mig lite i deras badrum och sen vänta tills jag kommer till björn, ska ju även träna sen på kvällen.

Ne nu ropar tv:n efter mig måste svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0