Jag fattar verkligen inte grejen!

ÅHH! jag har tröttnat så mycket på allt snack om twilight och denna Robert Pattinson (?). Det är precis som att det är någon jävla trend att tycka att han är het (inte jag då!). Har ni ingen egen smak? undrar jag då. Han är inte snygg för 5 öre. Och hur i helvete ska man kunna sitta i soffan och mysa med denna bleka, halvdöende vampyr? jag kan tänka mig att han bara sitter där som förstelnad och rör inte en min under hela filmen, kanske att han vänder huvudet för att snegla ut i mörkret och längta efter att få lunka fram i regnet att leta efter halsar att sticka tänderna i.  Kanske är det mig det är fel på men jag ser absolut inte vad som är snyggt på denna typ och det gör mig irriterad!! haha


Sen har vi alla andra män eller pojkar som folk skriker sig hesa över men som jag fortfarande inte förstår vad dom ser i dom. Adrian brody har en kran som skulle kunna vattna halva afrika om han vill, zac som inte kan bli mer smygbög och penn vars röst man vill sticka hål i för då skulle han åtminstonde vara rolig att lyssna på, herregud! och nej jag har (förmodligen) inte PMS!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla PMS-tös. Själv är jag ihop med Jack Sparrow (eller hur hans namn nu stavas). Puss&Kram mor

2009-11-19 @ 20:00:02
Postat av: mathilda ohlsson

men gaaah! jag har inte pms haha puss och kram

2009-11-19 @ 20:15:05
Postat av: Nicole

Jag tar med Johnny Depp, eftersom min snyggboll Heath Ledger inte finns mer, buhuu, haha ;D

2009-11-20 @ 00:36:59
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nicole kan ta J.D som han är, har för mig att Ellis oxå ville ha J.S så hon o jag får väl dela. Han är ju bra på rollspel så han klarar nog oss alla.

2009-11-20 @ 09:31:07
Postat av: Petra

du är ju konstig, Pattinson är fan hur cool som helst!:) har aldrig sett någon med ett mer intressant och vackert utseende. knäppis;)

2009-11-23 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0