Nytt Armband

Hallå! Jag har vart lite frånvarande nu men nu är jag tillbaka:)
Idag kommer Björn så jag hade min skönhetsdag igår då jag solspayade mig, nopprade och färgade ögonbrynen och rakade benen:) Idag har jag gjort samma saker nästan, jag trodde spayen skulle bli bättre denna gången men ICKE! jag vet inte vad jag ser ut som så jag kan inte jämföra med något tyvärr haha

Jag gjorde även ett nytt armband som jag blev lite smått kär i, jag ska göra flera stycken i lite roligare färger och kanske byta ut togglelåset men vi får se här är armbandet i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jättefint =) Så duktig du är!



Kramis Nicole

2009-10-23 @ 10:51:49
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

Tack gumman:) bara att säga till om du vill beställa ett:)



massa kramar!

2009-10-25 @ 16:51:54
Postat av: Nicole

Jag önskar mig ett i julklapp, får man det? ;P hehe.



Uppdatera mera sweetie, jag älskar din blogg. Kikar in här varje dag =)



Puss puss <3

2009-10-25 @ 17:28:08
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: mathilda

klart man kan göra det:) säg bara hur du vill ha det så fixar jag ett:) haha jag ska försöka jag har bara inget att skriva om hehe



puss puss<3

2009-10-25 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0