Utgång eller Lugn Fredag?

God morgon på er!
Det va ju roligare att vakna idag än igår i alla fall, igår spöregnade det mestadels av dagen i men idag skiner solen för fullt, härligt härligt! Det tycker min söta katt Snärtan också, hon sitter på sin lilla plats på uteplatsen, blundar och njuter av solen, och där har hon suttit i ett antal timmar nu haha, söt hon är som tar vara på vädret:)

Idag ska jag åka in och köpa några ändklämmor till mina mocka och läderband, jag har letat som en tok på internet men alla är ju för små. Sen ikväll kanske det vankas utekväll med Lisa och Stina men vi får se om jag följer med, jag känner inte för att dricka, jag har kommit ifrån det nu på senaste, tycker det är mycket härligare att avstå från alkohol, man mår mycket bättre dagen efter och man slösar inte bort en hel dag på att ligga och gny i sängen om att man aldrig ska dricka igen, visst man kan dricka med måtta och det gör jag också, jag dricker aldrig för mycket men lik förbannat så mår jag piss dagen efter, jag dricker vatten och äter när jag kommer hem, tar bort sminket och mår toppen, men det spelar ingen roll, någon har helt enkelt bestämmt att jag verkligen ska få känna på att alkohol har kommit in i mitt system...eller något haha

Igår eller a inatt vid 12 tiden så fick jag ett sms av Lisa där hon frågade om jag va vaken och sa att jag skulle komma ut på framsidan, där stod hon och Stina, som va ute på en nattlig promenad:) Det va verkligen jätte roligt att träffa dom igen! Man känner verkligen att man saknat de.

Fresten igår, jag fattar inte, på Idol, trodde den andra blondinen att hon vann? Pinsamt pinsamt!



Livsnjutarn själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0