1år har gått och många fler kommer!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min och Björns 1års dag!!! Hurra hurra hurra!:)

Kan inte riktigt fatta att det redan har gått ett helt år! Det känns ju verkligen inte:) Jag älskar dig hjärtat mitt!

Nu är han och spelar match och jag är hemma hos honom, det va dåligt väder när han åkte så jag stannade men såklart är det fint väder nu hehe typiskt...

Jag har suttit och pillat med ett nytt armband nu som jag blev mycket nöjd med men tyvärr så synd det inte riktigt hur det ser ut när man tar kort men men



Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis! <3

Puss och Kram

2009-09-20 @ 21:43:15
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack gumman!:) <3

2009-09-21 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0