Min julskinka

Idag har jag på Björns begäran gjort min första julskinka! Herregud va jag kände mig vuxen. Jag satte på julmusik och allt haha och här nedan har ni resultatet:) Vacker som fasen! Så vad har jag emr gjort dessa dagar då? Jo suttit i telefon, känns som att jag inte gör något annat om dagarna, jag hinner knappt kolla mig i spegeln försen Björn kommer hem och då har jag bara ringt några samtal, dagarna går så fort.

Så vad händer idag då?
I ikväll ska jag och min syster kolla på våra små män när dom bowlar. Kanske ska man också bowla, hade vart mycket roligare än att bara sitta och kolla, been there, done that, got boored as hell;)

Kolla in denna vackra skapelse, gjord av mig, Mathilda Ohlsson 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0