Hur väl känner du och din partner varandra egentligen?

Igår åkte jag och älskling och hälsade på hos familjen Sofia, Arne (niklas) och Julia. Dom har precis flyttat in i deras hus så när vi kom fram höll dom på och måla och skruva och sånt hehe Dom hade ett till par på besök så det blev en riktig par-kväll. Medans killarna va uppe och spelade fifa så gick jag och sofia ut och lekte i snön haha fan va jag skrattade när vi tävlade om vem som kunde springa till granen på andra sidan först, jag vann och när jag kollade vart sofia tog vägen så ser man bara hennes hår ligga där i snön haha Vi spelade också ett väldigt roligt sällskapsspel som går ut på att man tävlar med sin partner mot andra par om vem som känner varandra bäst. Det va riktigt roligt. Nu har älskling åkt iväg på fotbollsträning så jag ska städa i ordning lite här och ta en dusch.

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0