Jag ser ljust på framtiden

God morgon!
Läste på sj innan att dom börjar sakta stabilisera kaoset så det ser ljust ut för mig att komma hem i veckan:) Det känns skönt, jag ska ringa till sj lite senare och kolla med dom hur det ser ut på min strecka om det finns en chans för mig att komma hem. Jag kan inte åka igenom sala-västerås för där var alla tåg inställda till och med fredag har jag för mig men kanske kan jag åka genom hallsberg. Örebro hade bara en avgång per dag så om tåget blir försenat där kommer det inget annat tåg jag kan åka med nämligen. Jag är rätt van när det gäller att åka tåg men känner ändå stor oro nu, att bli stående någonstans och inte komma därifrån skulle vara hemskt. Jag tror inte jag har åkt en problemfri tågresa sen i höstas. Alltid är det något som strular. Tågens växlar funkar inte så en 50minuters resa blir till 3 timmar. Tågen blir försenade, tågens högtalare funkar inte så man får fel information. Ersättningsbussen åker ifrån innan man kommit fram eller att man som jag sätter sig på fel tåg efter en 7 timmars resa och ska vara framme om 20 minuter haha Solen lyser väldigt fint denna morgon men det är väl 2000 minus ute. Jag ska ta på mig varma kläder och gå på en liten morgonpromenad så jag blir pigg och allert sen ska jag fortsätta plugga och läsa om kurbad. Jag tycker det finns så otroligt lite information om allt jag ska skriva om. Kanske ska man ta sig en tripp till biblioteket när man kommer hem:)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Herregud vilket kaos det är i trafiken, helt galet! Hoppas du fick skjuta fram det till måndag =) Puss o Kram <3

2010-02-24 @ 10:17:59
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen, jag kommer ingenvart och det går inte att få tag på någon heller. Ja dom är så förstående så det var inga problem. Nu börjar allt ordna upp sig så förhoppningsvis så kommer jag hem innan helgen:) puss puss <3

2010-02-24 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0