Sparesource

God morgon!
Här sitter jag igen och kollar på dom tragiska människorna på Jerry Springer, sätt dom på ett zoo för dom ska nog inte gå fritt. I alla fall, igår efter att älskling vart och tränat så skulle han köpa med sig kaffe. När han kommer innanför dörren har han två fulla påsar med mat men vänder i dörren och säger att han glömde kaffet och cykeln haha sötnosen då. I alla fall så tar vi en liten promenad tillsammans ner. Älskling hade köpt en liten överraskning till mig, nämligen ett paket med tre olika body butters. Jag älskar sånt så gissa om jag blev glad!:) Tack älskling! 

                                        

                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0