Uttråkad eller avslappnad?

God morgon i stugorna!
Idag åker jag hem och förhoppningsvis kommer jag hem också. Jag fick äntligen tag på nån från SJ igår men fick inte mycket till information ändå. Jag satt i 25 minuter innan någon svarade haha I alla fall vi bokade ändå biljetter idag och hoppas på att tåget går.

Igår på kvällen så gan jag älskling en helkroppsmassage. Jag hade ingen musik när jag skulle massera så eftersom jag inte skulle föra över min "stressade" energi till Björn så gjorde jag en kort meditation innan. Det va rätt jobbigt att massera utan lugn musik men det gick. Jag tror älskling tyckte om det för han låg och snakade efter ett tag så han måste ju ha blivit avslappnad ändå:) När jag var klar kunde jag knappt stå upp, mina ben skakade och vek sig och jag hade svårt att andas, jag hade verkligen slarvat med att dricka vatten innan, då kan det bli så. Jag var helt slut. Björn tyckte ju att det hade gått väldigt fort så jag förklarade att när jag masserade dina fötter och ben så låg du och snakade och fick såna där ryck i kroppen haha "va masserade du benen, det minns inte jag" haha Jag ligger bra tidsmässigt. Förra massagen gjorde jag 3-4 upprepningar och den blev 30minuter ungefär, denna gjorde jag 7 upprepningar och den blev strax under en timma, den ska vara 50 minuter men jag fick göra ny olja under tiden så det tog ett par minuter:) Jag lovade en ansiktsmassage idag med men eftersom vi är hemma så sent i kväll/natt så får jag göra det i morgon istället. Det är mycket svårare än kroppsmassage tycker jag. Momenten är "överallt och ingenstans" om ni förstår. Jag tycker inte att någonting hänger ihop så därför har jag svårt att komma ihåg alla momenten och måste kolla i blocket. Men när jag väl förstår och hittar den röda linjen i massagen så kommer den sitta, det vet jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0