Fit to strip

Idag mår jag mycket bättre än jag gjorde igår. Igår grät jag i flera timmar och kunde inte sluta. Jag kände efter vad det var jag behövde och insåg att jag inte var röksugen men min abstinens var stor. Jag klarade mig i alla fall så i morgon är det en vecka sen jag tog min sista cigarett. Jag är så stolt över mig själv att jag klarat mig. Innan jag slutade så tänkte jag att om jag inte har tagit en cigarett innan en vecka så har jag klarat det. I morses vaknade jag som vanligt vid 6 men ville inte kliva upp ur sängen hehe så jag låg kvar ett tag sen gick jag upp och åt frukost och sen tränade jag mage och ben i 30min och powerwalkade i 40min och sen lite mer mage och ben innan duschen och sen iväg till salongen. Jag hoppade av vid june och solade en liten stund innan jag gick vidare till salongen. Jag har börjat gå mycket mera nu. Ingen hiss eller rulltrappor och sånt menar jag då. I alla fall. På salongen gjorde jag en manikyr och en pedikyr:) Sen åkte jag hemåt, åt, gjorde manikyr på mamma och nu har jag tränat ben, mage och lite armar i 30min Härligt härligt! Så nu måste jag ta en snabb dusch:)

När jag tränar mage, armar och ben brukar jag göra det till carmen electras - fit to strip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0