Idag är en sån där dag

Idag är jag så trött. Jag kunde inte somna inatt, jag bara låg och tänkte och blev jätte stressad. En sån jobbig stress. Mitt hjärta började banka snabbare och snabbare och jag blev bara piggare och piggare. Jag måste göra det, jag måste hinna det, när ska jag göra det? Ekade det i mitt huvud. Men måste försöka lägga tankarna åt sidan för min nästa lediga dag är på tordag haha. Lycka till mathilda, din hjärna kommer att vara mos. Nej nu ska jag intala mig själv att jag inte alls är trött eller stressad, detta kommer bli en jätte bra dag!

Igår hade jag en bra dag. Jag gjorde en alg inpackning, två bodyscrubs, en aroma massage och en manikyr:)

Jag vill ha denna klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0