Skönhetsdag

ikväll ska jag försöka ha en skönhetskväll. Jag brukade ha det en dag i veckan innan men det har blivit svårt nu då jag kommer hem runt 7. Ska man då smörja på bus måste man bada och peela sig innan sen tar det ju så lång tid innan det torkar och jag känner inte riktigt för att vakna upp och se ut som en giraff eller dalmatin kanske riktar sig mer mot mig eftersom jag är så otroligt vit. Men ikväll kanske jag hinner.

Jag vil:
  • Måla naglarna, samt polera, olja in, fila etc.
  • Smörja mig med bus
  • Ta ett lång bad ochh peela hela kroppen, fast då måste man la ha en peeling också...
  • Färga brynen samt forma dom
  • Göra hårinpackning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0