Du får mig alltid att skratta

Idag kom Amanda och väckte mig här hemma hos Björn. Vi började dagen med att kolla lite på film och spela tv-spel innan vi tog en runda nere på stan för att kolla i affärer och äta pizza. Hawaii med pommes och sås Nu när jag tänker efter var det inte bara såsen som fattades utan det fanns ju inga pommes heller. Herregud vi va för hungriga för att ens märka det haha Gott var det i alla fall:) Tack gumman! I morgon ska jag färga hennes hår och hennes ögonbryn, kanske tar fransarna också medans jag är igång:)

Jag älskar mina och björns dagar tillsammans. vi säger ofta att vi borde ha en dold kamera som följer efter oss haha. Men det kan vara såna här roliga saker som bara gör vardagen lite roligare. Som att man skriver en jätte liten köpe lista som man går runt och kollar på i affären eller som när jag lagade maten och frågade björn om han kunde fixa salladen. Vi hade gurka, paprika och tomater men varför göra det så komplicerat när man kan göra som Björn gjorde. Kolla bilden nedan! En liten gurkbit, oskärd på vardera tallrik så är salladen klar:)

Nu ska jag dammsuga och diska innan björn kommer hem för sen blir det plugg:)



Kommentarer
Postat av: din

du är underbar på alla sätt och vis och jag älskat dig massor gumman <3

2010-11-04 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0