Vuxenliv

Ja vad kan jag säga. Det har vart mycket jobb, men mycket roligt jobb! Det är tyvär över nu, det var ju bara över dreamhack men riktigt kul var det! Nu befinner jag mig i dalarna, dock utan pojkvän:( Han kommer inte än på några dagar, tyvärr. Men idag har jag sysselsatt mig med min syster:) Jag lagade bland annat mat till oss och så kollade vi på ung och bortskämd. Man känner sig riktigt duktig då när man själv spenderat dagen med att diska rent allt, gjort middag och nu bakar jag bröd:) Förhoppningsvis lyckas jag hehe men vi får väl se. Till middag blev det kyckling och kroketter och vitlöksbröd, yummie! I morgon blir det korvstroganoff, vad kan jag säga jag älskar det;)

Kolla in mina nya älsklingar! Jag menar såklart tossingarna på mina fossingar! Älskar rosetterna på sidorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0