Den tiden i månaden

Jag vet att jag har sagt det innan men kommer ta upp det igen. Jag lider av PMS och det är den tiden i månaden nu. Jag går runt och känner mig som en blobb, en stor uppsvullen blobb! Två kvinnliga delar på kroppen (detta ä ingen snuskblogg) gör så extremt ont att jag måste ta extra mycket hjälp av tyngdkraften när jag går. Det är livsfarligt att studdsa när jag går om jag uttrycker mig så. Jag har till och med på mig min superdupertighta sportbh. Behöver jag säga att jag nästintill skrek när jag satte på mig den. Ena sekunden känner jag mig gladast i världen, sen känner jag mig väldigt nedstämd och tankspridd. Man kommer på sig själv med att sitta och bara kolla upp i taket. Jag har försökt träna lite och målat naglarna och så för att koncentrera mig på annat. Träningen va en mycket dum idé jag har ju så ont och när jag börjat måla naglarna ville jag bara gråta för att det tog för lång tid haha

Jag längtar till min sambo och älskling kommer hem så ska han få ta hand om mig lite. Jag känner för en fotmassage;)


                                                                   Detta är jag just nu.

                                                  
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0