Kusinvitamin

Aj aj aj säger jag bara! Jag vaxade benen och under armarna och det kändes. Det brukar inte göra det men under tiden jag vaxade kom jag på att jag är ju i den tiden i månaden så att säga och då är man käsligare mot fysisk smärta. Det gör ondare helt enkelt. jaja nog om det. Snart kan jag nog sätta tillbaka dörrarna på gardeoberna:) skönt, för det är vekligen irriterande med saker överallt på golvet!

Jag tänkte berätta lite om vilka tabletter jag börjat ta nu och förhoppningsvis så ser jag en förändring.

  • På morgonen tar jag B-forte som fungerar likadant som berocca. Man blir mer fokuserad och koncentrerad och pigg.
  • Silica tar jag på morgonen med frukost och med middagen. Man ska ta 2 tabletter om dagen och gärna med måltid. Det är bra för hud, naglar och hår.
  • sen tar jag en multikvinna tablett som innehåller den mängd vitaminer och mineraler som en kvinna behöver:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0