Naked juicebar

Åh det är min enorma craving idag! En beach cruscher hade suttit fint i kistan nu men mår för illa för att våga gå dit själv. Har några gånger nu börjat må riktigt illa efter att jag ätit gräddsås, stuvade makaroner och så och varje gång fylls munnen med saliv precis som innan man ska spy. Var på skansen och spårvagnen i stockholm sist det hände, va inte så roligt kan jag säga. Men men får göra mig lite sorbet ikväll istället, Gott! Det första jag ska köpa vid lön är i alla fall en blender. Då ska vi göra massa goda smoothies och juicer, längtar!

Ja idag har jag städat lägenheten och tvättat fönster. Ska kolla nya möbler i helgen och dom förtjänar ett rent hem att komma hem till. Och då får jag ju dagen fri för annat roligt i morgon. Ska ju ínte bli så fint väder i helgen men det gör inte så mycket. Då känns det bättre att packa och bara mysa. Jag behöver verkligen en helg med bara lugn. 

     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0