Draw me a bath!

Min älskling har spelat match hela kvällen så jag har vart helt ensam i några timmar. Mysigt att ligga och kolla på tv, slö surfa lite kanske och så men ICKE det började åska snabbt som fan så jag va ju tvungen att dra ur alla sladdar:( Vad göra då? Jag blekte tänderna, läste nya solo och veckorevyn och tappade till sist upp ett bad till mig själv:) Jag fick dock inviga vårat nya jordgubbsskum ensam därav de underliga bilderna nedan, kan inte riktigt förklara vad som hände där...



The love bracelet

Hur romantiskt är inte detta då? Detta fina armband från Cartier har fått namnet The Love Bracelet. Armbandet går inte att få bort om man inte skruvar bort det. Jag älskar ju allt som är sådär lovedove så det är inte konstigt att jag faller för det. Men hittade inte ens priset på hemsidan så kan tänka mig att det är fasligt dyrt. Älskling jag vet vad jag önskar mig!;)

Nej nu får jag sluta drömma och masa mig ner till tvättstugan...


MORS DAG!

Idag är det mors dag! Grattis mamma! Jag hade mer än gärna vart hemma och firat dig! Men snart ses vi igen:)

I helgen drog jag och mitt hjärta till sveriges hjärta! Stockholm! Det kliade i mina fingrar så shoppingsugen va jag:)

Detta fick jag med mig hem:

  • två toppar
  • två armband
  • ett par örhängen
  • L'oréal Paris expert schampo och inpackning
  • id bare minerals puder och borste
  • ett halsband
  • jeans (avesta)
  • solpuder (avesta)
  • lite fix till hemmet

 

 


RSS 2.0