12-03-24

Sicken härlig dag idag! Jag har tagit en skön promenad i solen, gjort rent kylskåpet, packat ner kläder och nu ligger jag och kollar på tunnelbanan och låter magen smälta melonen jag ätit. Funderar på att köra lite pilates senare...om jag hinner. Ska äta hos B:s föräldrar ikväll. Kanske hinner sola i alla fall. Har pms från helvetet denna månad. Måste verkligen byta p-piller för jag pallar inte att stackars björn får stå ut med mig som det är nu. Men jag har hört rykten om att det kommit ett nytt piller på marknaden så ska kolla i jkpg sen. Är ändå inne på sista kartan nu. jaja nog om det.

Bara en vecka kvar i denna förbannade skithåla (ja jag får säga så!) sen kommer jag HEM!! Flyttar tillbaka om en vecka och jag kan inte säga annat än att jag är överlycklig!! Jag och älskling och våra små katter kommer flytta in i samma byggnad som min bff! Hur fantastiskt är inte det då!


RSS 2.0