Möte

God förmiddag! Nu sitter jag här och dricker min berocca performance för idag ska jag på möte med min försäljningschef. Vi ska bland annat prata om utbildningen vi ska på i stockholm i morgon till på torsdag. Jag har försökt luska fram så mycket som möjligt på internet men hittar inget. Ja om ett par timmar vet jag mer:)

Innan mötet tänkte jag ta en runda på stan och köpa ett kollegieblock. Jag är ju lite kräsen med sånt. Jag vill att det ska vara ordning och reda och vilket block som helst duger inte för mig haha Hoppas jag hittar något som kan nå upp till mina förväntningar. Vissa säger att jag ställer för höga krav på mina kollegieblock och kalendrar men jag vet inte vad dom pratar om ;) Jag ska även kolla efter en dramaten. Ni vet en sån man kan dra maten med när man vart och storhandlat. Med mina spagettiarmar känns varje tripp till affären som en mardröm. Får hoppas jag hittar någon:)

Nu ska jag fixa till mig och dra ner på stan:) Hörs senare!




Finbesök

Oj oj oj va klockan blev mycket fort! Nu ligger jag i sängen och ska snart nana för i morgon drar jag och mamma till västerås för lite shopping:)

Idag har vi bland annat gått på stan och kollat och jag fick mig en present av mami! Nämligen två jätte fina vita knytbandsgardiner och två ursöta gardinhållare i form av vita rosor. Jag tar kort i morgon:) Sen har vi bara käkat och pratat och myst. och kollat på kattungar haha Men som sagt i morgon ska vi upp tidigt så nu måste jag nana:)

Natti natti

Inspiration till köket

God förmiddag! Jag kan fortfarande inte fatta att jag fick jobbet! Va tvungen att nypa mig lite i armen i morse;)

Men idag blir det fix i köket! Jag ska bland annat slipa ner bordet och eventuellt måla i skåpen:) Så får sätta fart nu!

Ikväll vankas det en skurhink och en trasa haha gissa vad jag planerar att göra. Städa såklart! I morgon kommer min kära mor upp till mig!! Jag längtar! Denna veckan har gått rekordfort verkligen och jag gillar det!:)

Här är lite köksinspiration för hur jag vill att slutresultatet ska bli;)


En hälsning till Dig med stort D

Jag älskar & saknar dig mer än jag kan uttrycka i ord.



vi får ta det på skype sen helt enkelt;)


Details

Små detaljer från lägenheten. Eftersom min man är i polen för tillfället så kan han gå in här och kolla hur våran lya blir mer och mer...fin;)


Jag är anställd!

Idag har det vart en underbar dag! Jag fick ett livsförändrande samtal av min framtida chef som kom med den glada nyheten att dom ville anställa mig som säljledare på deras skönhet och hälsa avdelning på det nya ica som öppnar här i Avesta i April. Jag är så exalterad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Vi ska träffas på måndag för mer information, skriva anställningsavtal och sånt och tisdag - torsdag är det utbildning i stockholm som gäller!:D får jag skrika jaaaaaaaaaa!

Jag har suttit i telefon sen Johan (killen som intervjuade mig) ringde så jag har helt glömt av vad klockan är. Så nu blir det en sen middag och ett glas vin kanske. Måste ju fira! :D

Nu känns livet perfekt. En underbar sambo, ett perfekt jobb, och en nästan perfekt lägenhet. Nu fattas bara badkar haha


Projekt samboliv

Vi är i full gång med renoveringen och har hållit igång från morgon till natt sedan jag åkte upp. Ett par spring på IKEA har det blivit och det har varvats målning och tapetsering. Allt är såklart inte färdigt än men ni ska få tjuvkika lite;)


Försök strunta i borrar och grejer på golven bara;)







RSS 2.0