Dagens frukost

God morgon. Jag håller på att leta runt i köket efter en pytteliten tratt som jag kan använda när jag häller kaffe i mina ögon. så trött är jag idag! Hur jag än sminkar mig desto mer gråtfärdig eller överknarkad ser jag ut att bli haha Men med denna frukost kanske jag känner mig mer energisk. Det är inte juice det är berocca:) Jag har druckit C-vitamin i en vecka nu så jag inte ska bli sjuk igen men nu går jag över till min berocca igen.

Gick upp klockan 9 alltså tre timmar innan jag började jobbet idag men hur kommer det sig att man ändå inte har mer tid över. konstigt det där med tiden.


2011-09-28

Ja då va man här igen då, på mammas begäran haha
Jag tänker på att skriva varje dag men kan aldrtig komma på vart jag ska börja. så vad händer i mitt liv just nu?
Jag håller på att starta upp min egna salong här i Avesta, jag jobbar och jag och Björn är lika kära och lyckliga som alltid:)

Men för tillfället sitter jag och internetfönster shoppar. Jag kollar ut lite jag vill köpa i stockholm i helgen. Jag och älskling ska nämligen dit och bo på hotell och ha roligt. Jag är eld och lågor!

Något annat kul är att vi hämtar våran andra lilla tuss nästa fredag! Här är ett par bilder på sötnosen!


RSS 2.0