Mina tankar går till utlandet

Till min stora besvikelse hade drömresan försvunnit när jag kom hem från praktiken i fredags men som mamma säger "det kommer fler tåg". Riktigt surt var det bara eftersom det var så billigt för att vara all inclusive!! Uscha! Men nu sitter jag istället och internetfönstershoppar på fashionize.se. Där får man poäng på allt man köper och kan byta poängen mot presentkort till massa affärer. I alla fall jag sitter och drömmer mig bort om vad jag skulle beställa när jag bokat resan haha

Detta vill jag ha! Är inte armbanden helt underbara. Nästa armband jag gör kommer få sin inspiration från dom.


Skönhetsdag tidsbrist?

I kväll kommer min älskling vilket betyder skönhetsdag för mig. Den dagen jag ger mig själv en helrenovering för att känna mig extra fin och fräsch för min man. Även om han kommer klockan 10 på kvällen och jag ska upp tidigt i morgon haha.

Om du inte vet hur du ska fördela tiden för att hinna med allt på en kväll och samtidigt inte få det att krocka med annat. Kolla här! Jag har satt ihop den ultimata skönhetsritualen. Se till att du har minst 1,5 timma kvar till läggdags så du hinner slappna av och njuta en stund efteråt också, och självklart låta lacket torka.




Förändring

Jag har länge funderat på att lägga ner bloggen eftersom jag aldrig skriver längre men bestämde mig sen för att ändra och förnya lite istället så snart kommer sidan se lite annorlunda ut.

För att uppdatera er lite om vad som har hänt så tar vi det snabbt. Min syster har fyllt 21år min bror har konfirmerats. Jag har åkt fram och tillbaka till min älskling som vanligt och jag är och har vart sjuk. I morgon skulle jag börjat min praktik i jönköping där jag ska vara i 3 veckor (Jag ska tillbaka till Helens direkt efteråt) men jag är fortfarande sjuk:( Känns otroligt kasst att sjukanmäla sig redan första dagen men jag kan ju knappast jobba heller så det är bara att bita ihop.

Nu till lite bilder.
Under tiden jag vart borta har jag...


 


Fashionize

Tänkte tipsa om en shopping sida som heter Fashionize. Man får poäng på det man handlar som man sedan kan byta in till presentkort. Perfekt ju! Jag har kollat in massa snygga skor till sommaren och blev överlycklig när jag hittade dessa kilklackarna nedan. Har haft med dom på bloggen innan så kärleken till dom kvarstår:)


Måndag - Hemmåt igen

Hej hej! Nu har jag inte skrivit på år och dar igen...Men självklart är anledningen som alltid att jag har träffat min älskling och då försvinner bloggen helt från mina tankar. I alla fall, denna helgen har det ju vart valborgsfirande, tror vi haha Varken jag eller älskling minns så mycket från i Fredags men vi vet att vi va ute på krogen. Extra roligt med minnesbilder där man ser Disco Kjell och Björn dansa eller man kollar mobilen och ser att man försökt ta kort med en kille från paradise hotel. Roligt också att jag fortfarande inte kommer på vad människan heter, och med största sannolikhet visste jag det inte då heller. haha. Lördags morgonen va ju rolig också när man sovit på rygg hela natten (jag sover alltid på sidan eller magen). Jag vaknar med ett ryck så jag sätter mig upp och känner tuggummit som fortfarande sitter hellan tänderna och är sådär mysigt mjöligt. Behöver jag säga att det blev våfflor till frukost? Nej.

Igår var en underbar dag. Soligt men inte jätte varmt. Vi gick en snabb promenad till Hoffe för att kolla om han hade mitt skärp till min kofta som också följde med ut i fredags. På kvällen blev det film, godis chips, gurk stavar och dipp :) YUMMI!

Nu har jag gått lite på stan, köpt present till min bror och städat och diskat. Inte kan jag väll lämna älsklingen med en skitig lägenhet och inga rena tallrikar haha


RSS 2.0