ÅÅÅH underbart!

ÅÅHH underbara känsla! jag har äntligen skickat in mitt färdiga engelska c projekt!!
jag va inte helt nöjd med det men det är endå skönt att ha skrivit det och skickat in det, det va bara en vecka för sent hehe nu behöver jag bara oroa mig för va hon säger och hur min presentation går:S jag hatar med stora bokstäver att stå framför en grupp jag inte känner och snacka speciellt på engelska där alla är super duktiga! men men det ska nog gå bra, jag tror inte dom är så elaka hehe så nu kan jag med glatt humör hoppa på svenska c talet med, det har jag ju ändå redan börjat med:) sen kan jag pusta ut:D Nu ska jag gå och ta en kaka, mamma köpte precis från hubbes kompisar som va här och sålde kakor till någon skolresa, jag tror kakorna innehöll choklad! min favorit;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0