An Awsome day!

Hejsan:D idag har vart en väldigt skön dag! jag mår greeeaat!
började dagen med att åka med lisa till skolan tjugo i åtta, sen hade vi projektarbete, jag satt och knådade och ringlade i timmar och det är så harmoniskt verkligen! jag skulle göra en stor rund tekanna men det slutade med att jag påbörjade ett jätte stort fat istället, tror de blir bättre så:)
sen ska jag glasera skålen helvit med blank glasyr och det ska va små små blommor utspridda över hela fatet så det kommer va väldigt stilrent:)
sen hade vi samhällskunskap och där fick jag reda på att jag bara va ett par poäng från MVG på förra provet, vilket va underbart!:D man blir så peppad på att fortsätta då hehe
och nu ska jag redovisa i Arbetsmiljö och säkerhet, jag ska redovisa om jobbet som behandlingsassistent. får se hur det går hehe efter det slutar vi!! då ska jag och lisa ta en tur till bra och begagnat, aldrig vart där så får se hur det ser ut:)
nu måste jag kila, vi börjar strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0