gamla tidningar och sista minuten resor:)

jag har storstädat mitt rum nu! rensat ut fula målningar, skisser och teckningar och tagit bort gamla papper jag inte behöver och jag har rensat bort gamla tidningar, jag hatar att slänga tidningar! vet inte varför för jag läser dom inte mer än en gång ändå, men ändå finns de kvar från år 2006! haha sen rensade jag i alla hyllor och lådor, igen och slängde fulla påsar med grejer men inte blir det någon skillnad för det haha
får skura och damma i morgon, orkar inte göra det nu, klockan är ju snart nio och jag vill duscha.

Det är ju också bara 2 dagar kvar tills Björn kommer! gud va längesen vi träffades nu:( vi ska ju som sagt baka i helgen och byta julklappar på våran 3-månaders dag. kanske ska upp till stugan också, får se hur de blir:)
det skulle ju va väldigt mysigt.
han planerar med att boka en sista minuten resa någonstans hehe jag älskar ju att göra spontana saker så inte mig emot, men min plånbok och jag ligger inte direkt på samma nivå, det enda som finns i den är damm, tre 50-öringar och en helvetes massa kvitton och kort. men men vi får la se, de skulle va helt underbart att komma iväg och sitta på en krog någonstans och ta en drink med mig älskling:)

Nu ska jag nog ta och släpa mig in i duschen och sen kolla upp när jag börjar i morgon. (jag har huvudet bakom armen och ingen arm som mamma brukar säga) sen är det la bara att lägga sig ner och kolla på nån dålig film:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0