insomnia:(

Nu sitter jag här i skolan och har absolut inget att göra!
jag är så himla trött idag med, sov i knappt 2 timmar inatt, jag kunde absolut inte somna, så jag är lite som en zombie nu haha men men de funkar la.
Idag hoppas jag at jag ska få ha min redovisning i ARL (arbetsmiljö och säkerhet) hade ingen tid till de varken förra eller förrförra men jag vill verkligen få det överstökat!
för övrigt blir det en lugn eftermiddag med, ska la hem och kanske göra poweryoga, sen ta ett långt skönt bad och bara slappna av, imån är det en otroligt onödig dag i skolan, engelskan ska vi pyssla på på datorn men jag har inte ens något log-in så de känns rätt onödigt och likaså kulturen, svenskan tror jag e inställd och sen är lektionerna slut så jag får se om jag går imån. kommer inte kunna göra något ändå ju:/
Nu har jag och amanda bestämt fikaträff på napoleon:) ska dricka kaffe eller kanske te, jag mår illa av te men det sägs ju att de ska va bra haha
Nu får jag kila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0