inte alla hästar med här:S

jag vaknade av att jag hade fått meddelsande där lisa frågade vart jag va, men jag va helt säker på att vi inte hade någon svenska idag så jag trodde jag började halv två! men de visade sig att jag hade förväxlat det med svenska c, shit! men men dom kollade på värsta språket så de va ingen vanlig lektion som tur va:) så jag ska bara till skolan halv två och kolla på några redovisningar sen ska jag hem:) härligt härligt, jag behöver inte stressa i alla fall hehe
men då kan jag ju städa lite på mitt rum denna morgon istället:D
Måste bara dricka upp kaffet och äta något, förstå gången jag vaknar såhär hungrig på jätte länge!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0