min önskeplåtning!

jag har ju länge funderat på vad jag vill ge min älskling i julklapp, sen halkade jag in som på ett bananskal på denna iden.
en modellbild, det skulle va jätte kul att ge bort till honom, jag låter ju aldrig honom ta kort på mig hehe sen skulle det va kul om man tog en modellbild, såklart smakfull och sen om jag målade den på duk, gud vilka ideer jag får nu.
Fotografen Hanna Björkstedt håller just nu en tävling där vinnaren för just sin önskeplåtning så det skulle ju va perfekt!



isåfall skulle jag vilja ha massa tjockt och långt mörkbrunt hår med sexig volym och kanske nån fin uppsättning. heta röda läggar och mörka djupa ögon.
klädsel: spets! svart spets! kanske en fin kort, klänning med spetsdetaljer och svarta strumpbyxor/legins och sen jätte höga svarta klackar till detta. kanske en stor svart pälsmössa också.
bakgrunden skulle vara mystisk och mörk med inte för mycket delatjer.
Det skulle vara underbart och säkert uppskattat eftersom jag aldrig tillåter honom att ta kort på mig hehe






Kommentarer
Postat av: <3

sexigt värre älskling, jag skulle älska det :D

2008-12-08 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0