nu ska jag nana:)

nu va det dags att nana:) eller a jag kommer inte somna än, jag ska kolla på en julfilm jag började kolla på innan som heter fred claus som är rätt bra, den rekommenderar jag:) jag råkade somna i tio minuter eller något när jag såg den innan sen ringde jag min plutt och skulle säga god natt en snabbis, men de blir ju aldrig ett snabbt samtal med den grabben hehe nu nu ska jag se fortsättningen:)
jag kan även meddela att jag har skrivit klart den där andra engelskauppsatsen nu som jag ska lämna in i morgon så nu är jag på g:D känns härligt!
i morgon blir en härlig dag, jag har bara skola från 8 - 12 men de e lektioner som svenska c, engelska c och konst och kulturhistoria men konstigt nog ser jag fram emot detta för de känns som om jag har fått upp tempot lite:)
så vi hörs i morgon, natti natti!


jag önskar bara att min björn låg här jämte mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0