utgång!

okej nu måste jag skynda mig, lisa kommer och hämtar mig om nån minut!
jag, lisa och amanda ska ut ikväll på krogrunda, men jag är pank så de blir en vit kväll för mig, men de e ju roliga att komma ut i alla fall:)
nu är hon utanför så jag måste kila!




forts.
Nu har jag precis kommit till amanda som stod och provade peruker när vi kom in haha (Är det därför du alltid är så seg/sen) när ungen är klar så ska vi till hennes pappa och dricka lite vino sen ska vi på krogen:)
kanske hennes jobb först?;)
jag har ju som sagt övertrasserat mitt kort med 55 kronor haha rika unge!
men men dessa juletider är som dom är, det är värt det:)

För övrigt så va jag och solade innan idag:) provade ett helt nytt ställa, skitbilligt va de med! 1krona i minuten så jag solade i 10 minuter, vill sola igen i morgon!:) men då kulle la min hud streta emot lite haha
imån komemr ju björn också! 3 veckor är ju alldeles för mycket! men de e smällar man får ta om man ska envisas med att av tillsammans med en från dalarna;) Det gåt ju inte att träffas varje helg även om man vill det, jag är ju fattig student med:/ jag har saknat honom så mycket verkligen, men är lite nervös nu haha så töntig kanske men de va ju länge sen vi sågs nu:)

Nu ska jag utforska amandas garderob tillsammans med lisa, där kan man säkert hitat massa roliga kläder:)
ha en bra lill-lördag ni med:) kanske ses på krogen sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0