GOD JUL PÅ ER!

Nu är jag hemma igen:)
jag har inte haft tillgång till internet och har därför inte kunnat uppdatera:( men nu!
så i lördags hade vi ju julbak, vi gjorde pepparkakor, rocky rodes och en massa annat och jag och björn gjorde såna jag gör varje år, dom är så goda! man tar en nougatbit och rullar in den i mandelmassa sen doppar man det i smält choklad, MUMS! sen spelade vi monopol, bastade och bytte julklappar och jag har fortfarande inte fattat att jag fick det jag fick av björn! jag fick metallica biljetter! eller a biljett men min gull-unge ska ju också med!:D en helhelg i stockholm bara han och jag, ska bli helt underbart! jag har tänkt på det hela tiden sen dess nästan, hur mycket jag grät förra året för att jag inte kunde gå på deras konsert men hörde hela genom min mobil haha jag kommer ju gråta hela tiden hehe
och allt han fick av mig va tre fjuttiga tavlor på oss, visst jag hade ju målat dom själv men ändå, inget är lika bra som metalliva biljett! hehe så där kommer vi befinna oss vecka 10!!woohooo!
ÄLSKAR DIG GUBBEN!
får träffa dig snart igen, och denna gången hos dig! hehe ser fram emot det!<3





sen på söndagen så åkte min älskling hem och jag åkte till paps i länghem:) jag, amanda och tomas fortsatte med monopol nu när vinnaren inte va med, björn då alltså han vinner ju varje gång haha, så nu hade vi en chans med.
men jag vann! och det stort:) dom satt där med sina intecknade gator och inga pengar medans jag hade hotell och massa tio-tusen lappar moahaha
sen i måndags åkte jag, pappa och amanda in till borås för att träffa farmor och farfar och köpa lite julklappar:)
Så nu har jag äntligen den parfymen jag velat ha så länge som luktar bubblegum:) det finns massa häftiga lukter såsom sex on the beach, cosmopolitan, between the sheets, nyklippt gräs, julgran, champagne, pepparkakor och massa massa mer!
sen åkte vi hem åt och klädde granen och spelade ännu mer monopol.






idag har vi firat jul hos mummi och vaari (mormor och morfar) ätit julbord, bytt paket och spelar kimble mys mys.
jag fick en jätte fin gryta och en jätte fin kaffe/te servis med gråa blommor jätte fina va dom.
och av paulina fick jag spa-produkter och jag älskar ju sånt så de slår aldrig fel och av nicole fick jag en jätte fin piercing och en cool vas:) dags att byta min tråkiga nu, jag har haft den jätte länge och den e inte speciell alls, så de va jätte bra grejer, vi bestämde att nästa år ska alla vuxna och barn byta med alla så man köper 2 klappar var och sen spelar man om dom.
först så lägger man alla julklappar samlade på ett ställe sen så sitter man runt dom och kastar en tärning och den som får 6 eller 1 får välja en julklapp och alla får 2 var, sen när alla har fått 2 stycken öppnar man dom och sen spelar man om dom igen. när man får 6 eller 1 MÅSTE man byta bort en julklapp mot en annan och detta är på tid (30min) så när det gått 30 minuter så sitter man med de julklappar man fick, kan va de man köpte själv men ändå, det såg jätte kul ut när de andra vuxna gjorde detta detta året, alla ville ha samma saker så de blev mycket skratt när man bytte hela tiden. sen att man måste byta gör de hela mer intressant hehe

nu har jag kommit hem packat upp mina saker och ska kolla på en film, är inte alls trött men nu är det ju JULAFTON
så GOD JUL ALLA!
det känns dock inte som jul, det är inte ens snö ute och man vaknar till sol och blå himmel:/
men men det är så det är man kan ju inte göra något åt de så man får se det positiva i det, man blir ju inte blöt om fötterna på grund av slask:)
men god jul på er!


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!<3



Kommentarer
Postat av: <3

Älskling sluta löjla lig tavlorna va ju jätte fina och precis det som jag ville ha ju :D Älskar dig också !

2008-12-24 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0