skissa skissa skissa

Nu har vi julpysslat, jag satt och försökte måla lite men det gick inte så bra:/ jag tror björn blir utan jag får sända honom en god tanke hehe men alla andra gjorde väldigt vackra julkort, jag gjorde också ett men det blev inte så bra speciellt inte efter att min kära mor la ett papper över och glittret inte torkat haha och innan det när jag satt och målade frågade hon om pappret inte va förstört, vet inte riktigt vad hon menade med det, jag menar jag exprimenterade bara en aning haha
jag har också bokat biljetter hem och från göteborg, så nu är det fixat också:) betalt och ska bara hämtas ut:)
Nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig i sängen:) 


bilderna är inte färdiga...
kameran gör dom också väldigt gula...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0