babyolja...

nu har jag tagit ett väldigt härligt bad och bäddat sängen och tänt lite ljus, älskar när mitt rum är rent och när man  nyduschad ligger i sängen med några (alldeles för många) ljus tända runt sig:)
innan fick jag en ide att jag skulle hälla i lite babyolja i badkaret för de stod så på baksidan av flaskan:D eh... hehe
och de rekomenderar jag:)
vattnet kändes nästan klibbigt men huden blev väldigt härlig! helt återfuktad och glansig:)
så gör de! man kan ju också smöja in sig i lite babyolja på torr och ren hud om man vill det:)
                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0