Busfrön....;)

jag och Amanda va två riktiga små busfrön idag!
Inte vårat fel dock....vet inte riktigt exakt vem jag ska skylla på dock men jag röstade och de blev min engelska C lärare Bobin!
vi satt där tysta och snälla som små möss i början av lektionen sen sa hon att vi (alla) fick gå och arbeta på vårat projektarbete i biblioteket om vi ville, så bra tänkte vi!
vi gick glada ner till biblioteket och skulle leta upp ett par lediga datorer. när vi hittade dom stid vi mest och kollade upp i taket en stund (minns inte va vi gjorde så jag improviserar). sen ska vi sätta oss och jag frågar henne ifall hon kan logga in på min data för jag har nämligen inget konto längre men då säger ungen att inte hon har de heller, whataf'ck?! vi hade gått hela vägen till biblioteket i hopp och tron om att vi ska kunna arbeta en stund men icke slarviga som vi är har vi inte fått tummen ur nån av oss och gått ner till administrationen som de nu så fint heter.
aja de fanns ju inte så mycket annat att göra än att gå upp för alla trappor igen (ingen hiss i närheten) och berätta för bobin om att vi "tyvärr" inte kan visa våra fina arbeten för dom går inte att få tag på efterssom dom är "på datan" (nån gång i framtiden kanske). när vi väl hittat rummet hon sitter i så får vi inte komma in men detta ska ju inte förstöra våran fina dag så vi sitter snällt kvar utanför och väntar på att hon är färdig med samtalet.(låång väntan)
när hon kommer ut skyndar vi oss fram till henne (som om hon va nån jävla kändis!) och förklarar situationen och då säger hon "well I can't help you with that!" nähe vafan kan du hjälpa mig med då?! sen så säger hon "I belive Gustav was first in line" jaha men vadå jag har ändå inget att visa upp och inte Amanda heller så vi gick till Napolen och drack kaffe! va vi gjorde annat för bus innan vi gick förtäljer inte historien (de e en helis mellan oss;))


Väl på Napolen "studerade" vi lite och träffade på Amandas chef.








Höstruset spirar!





Kommentarer
Postat av: harliin

fan matilda vad snygg du blir på bilderna till skillnad från den andra "drogade" brunetten. En störtschön dag vart det iaf ;)

2008-11-13 @ 16:21:39
Postat av: fröken s

aah haha det där känner man igen. Jag och Ida va hemskt spralliga och glada av oss men det va inte alla lärare som uppskattade det, så när det väl gällde nått så tog dom oss inte på allvar :P

2008-11-13 @ 18:33:54
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0