en mössa

ja då har man gått och skaffat sig en blogg nu då:) kul att skriva av sig lite efter en tuff dag (haha).
idag har jag för de mesta sovit.
jag gick upp halv nio för jag tänkte plugga hela dagen men kände för att träna lite innan så jag gjorde en halvtimma Yoga orkade inte mer för jag va alldeles för trött så jag satte på en film och drack lite kaffe men detta räckte inte jag ville göra något, så jag försökte tvinga min kära mor att hitta på något, gå till gymmet eller åka upp till A6 efter många om och men åkte vi upp dit för att jag skulle köpa mig en mössa:D detta kom jag hem med ett halsband, två ansiktsmasker, en mössa, en peeling, en bodylotion och en hårklämma:) kul med lite nya småsaker som förgyller dagen.
efter de la jag mig en stund i sängen i väntan på mat, mamma och jag lyxade till de lite med makaroner och kokt korv:O och som om inte de va nog hade vi lite stark ketchup på. pricken över i:et!! sen somnade jag lite efter fyra och har nog inte vaknat än....ska man ta en kopp kaffe kanske? jag har ju inte ens börjat plugga än:/  chansen att jag gör det är fruktansvärt liten också.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0