Nära döden upplevelsen!


Så nu har jag kommit upp ur badet, gud va härligt de va!:) nu ska jag bara föna håret sen är de klart och jag kan lägga mig i sängen och jag ska ta me fan unna mig lite glass de känns som om jag inte ätit på veckor ju!

just de min "nära döden upplevelse" i badrummet.
Jag hör en small och kollar runt men ser inget som inte stämmer. jag får då panik och tror att de e min mobil som har ramlat ner i vattnet men sen ser jag den borta på skåpet, puuh:) men va kan de då va tänker jag...
FAN det fattas ett ljus! jag är just i detta tillfälle fortfarande under chock efter att ha levt me tanken (i sisådär 1 sekenund) att jag mist min mobil (igen) och jag kan inte tänka klart så jag flyger nästan upp ur badet i hopp om att lyssna här!........jag inte ska få brännskador på fötterna/benen där ljuset ramlat ner, när jag står där mitt i badkaret kommer jag på hur jävla korkad jag va under den sekunden de tog för mig att hoppa upp. jag menar chansen att lågan fortfarande är tänd på ljuset när de befunnit sig under vatten i 10 sekunder är rätt så liten om jag inte har fel! men men jag fiskar glatt upp ljuset och den lilla glaskoppen igen och fortsätter njuta av mitt bad:) inga brännskador eller söndriga mobiler här inte!:D



såhär mysigt blev de:) (när alla ljus var vid liv)




lägg märke till min vackra bad-anka;)

Kommentarer
Postat av: mor

Litet huvve, liten.....Du är rolig som erkänner

2008-11-12 @ 21:39:44
Postat av: Nicole

Du är blond egentligen, sweetie =P haha. Försöka dölja går ju ;P Mysfaktor maxx blev det ju iaf. Love <3

2008-11-13 @ 00:32:11
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHA, jag dööör! sjuka fan<3

2008-11-13 @ 13:02:37
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0