natti natti

okej en liten uppdatering från helgen då:)
björn kom ju hit i fredags vid 10 på kvällen:( sent sent hehe så innan det va jag och stefan och åt tapas på anna gretas:) mycket gott med lamm, biff köttbullar och massa annat:) sen låg vi bara och myste resten av kvällen:)
och igår så gick vi på stan med amanda hela dagen, dom hade vääldigt roligt med mig alltså björn kastade upp mig på toppen av en papperskorg och lyfte upp mig och behandlade mig som en vante, dom planerade även vad dom tänker göra med mig på nyår haha kul att någon har kul ahah ne men jag fick ont i magen så mycket skrattade jag! kan bero på att han kittlade mig otroligt medans han satt på mig haha sen när stan stängde bestämmde vi oss för att ta en öl på sir simons:) en öl blev tre öl som blev 6 öl o.s.v sen åkte vi hem och åt för att sedan dra ut till krogen med lisa och amanda harlin:) vi åkte och fick stämpel på centrum sen åkte vi hem till amanda för att förfesta:) vi delade två flaskor vin och dansade, eller a jag och amanda dansade, vi gjorde en egen liten dans haha sen åkte vi till krogen där vi satt tills det stängde:) mycket trevlig kväll! idag har jag bara legat och sovit:) eller a amanda och lisa va här en stund och kollade på sanningens ögonblick med:) nu ska jag fortsätta kolla på film:)


natti natti

Kommentarer
Postat av: <3

haha du ska få se vilket vackert ärr jag kommer få efter din hämd när jag satt på dig :P och du är ju min lilla söta vante ;)

2008-11-30 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0