party party!


whohoo!i morgon blir de party!
jag och några tjejer i klassen kör på stort och ska besöka den skottska puben för första gången!:)
jag är väldigt förväntansfull för de va ett bra tag sen jag festade med tjejerna!:(
men vi e ju lediga på onsdag så de e ett perfekt tillfälle!
nån ska ha kilt på sig, en annan en prickig klänning, nån ville klä ut sig till en man men jag jag ska inviga mina guldskor:D
härligt härligt!:) vi ska stå på borden och sjunga skottska visor liknade de dom sjunger på kaffe-reklamen om ni fattar;) dom kanske till och med har en säckpipa:O tänka sig vilket tillfälle!

  för övrigt så ser de ut som
om jag har påssjuka och
 snusar på bilden jag ser
 också väldigt sur ut!!

( kan va för att jag har
 pås-sjuka och mår illa
 av snuset)
                        
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0