Pink Party on the red month!

ÅH! läste precis på Amanda Bergs blogg (har vart hennes trogna bloggläsare i över 1år nu hehe) att hon och hennes kompis Chung ska ha en stor julfest i sammarbete med Aveny.se på BLVD i Göteborg den 6:e december!! Det kommer bjudas på en stor modevisning, live-artist, makeup-artister, hår-stylister och fotografer kommer finnas på plats och alla får varsin stor Goodiebag! och JAG VILL DIT! jag hade en knepig dröm för några dagar sen att jag och Amanda och hennes kompis Sara (som förövrigt skriver sjukt roliga inlägg på Sara gästbloggar) va på samma fest. Festen hölls i ett stort hus i olika konstiga lokaler och de gick runt folk med stora bål-skålar överallt med nån orange-röd sörja i:P
I alla fall så detta måste ju va ett tecken på att de e ödet att jag ska på deras fest!...eller hur varför annars skulle jag drömma en sån dröm haha:D sen att festen bryter mot den gyllene (oskrivna) reglen att julfester ska gå i rött,grönt o.s.v ja ni vet de gamla vanliga julfärgerna så går denna i de rosa istället! Det gillar vi!:) Om jag nu mot förmodan får komma på denna otroliga tillställning så får jag ju också ta med mig en vän! så sätt igång och fjäska för mig nu, så kanske jag tar med dig;) haha jag börjar reda planera vad jag vill ha på mig men det är ju en aning för tidigt, man ska ju inte ge sig själv falska förhoppningar, fast, det är ju alltid kul att drömma:)

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0