snö, snö och overkneestrumpor:)

okej nu är jag hemma igen:) idag har jag vart och fikat med Amanda och gått på stan lite men eftersom jag måste hålla hårt i pengarna så köpte jag bara en maskara och ett par overknee strumpor, svarta:D min maskara är så kass! fransarna förstörs av den verkligen så jag orkade inte mer haha
Amanda som är tjejen med casch köpte 100olika underkläder och lite annat hehe:D alltid kul me nya underkläder:)
nu har jag bara pratat i telefon sen jag kommit hem och ätit lite:)
funderar på om jag ska dra upp till A6 och lämna in mina stövlar som håller på att försvinna helt, måste va något fel på dom:/ tråkigt att inte kunna ha ett par skor i ens en månad för att dom går sönder redan första dagen, dåligt!!

åhh! jag hatar mitt hår nu! det blir helt platt och tråkigt när de börjar bli vintertider! bara för att håret är så elektriskt så de står rakt upp betyder inte de att de har bra volym! måste skaffa något för att fixa de:)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla om stefan vill köra upp mig till A6 så jag får de gjort:)




ovanligt läskiga bilder på mig och Amanda hehe

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAH SNYGGTILDA :)

2008-11-24 @ 19:35:35
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0