whataf'ck! en fotölj?!

Så nu har jag städat och fixat i timmar!...puusst!!
jag fick en ide om att jag skulle ta ut allt ur vitrinskåpet och sätta in mina produkter där istället:D så jag gjorde de!
och ja björn ska ju komma och hälsa på i helgen så då vill jag ju att de ska va städat och fint (vill ju inte att han ska få reda på hur jag egentligen är:S jag tycker ju om honom lite) så jag städade och städade och de blev fan skillnad! jag satte även in en liten hylla med krokar där jag hängde upp några väskor som passade in:) och ja jävlar ja!
jag har märkt att jag har en fotölj!! fatta att jag blev föga förvånad, den bara stod där på golvet i ett hörn! och den e inte liten heller! tänka sig att under alla kläder och väskor fanns de en fotölj! ja ibland blir man allt överraskad:) men nu när alla kläder är borta så ser de vääldigt naket ut i de hörnet:S måste fundera ut va jag ska ha på väggen kanske några små tavlor?...hmmmm mycket intressant!

men jag blev nöjd med att produkterna får plats nu i alla fall, rensade ut en del jag aldrig använder eller som blivit för gamla:)


Skåp                     Ansikte, blandat            Hår


Kropp


Den nyfunna fotöljen


Kommentarer
Postat av: ami

gillar SPAS produkter!

2008-11-13 @ 19:22:25
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: <3

"Jag tycker ju om honom lite" haha var det den där kärleksförklaringen du sa att du skulle skriva om mig ? :P

2008-11-13 @ 19:34:45
Postat av: Paulina

haha, den fåtöljen visste inte ens jag att du hade där :P

2008-11-13 @ 19:42:26
Postat av: <3

Haha men jag tycker om dig också sötnos :) ska snabba mig på nu !

2008-11-13 @ 20:08:36
Postat av: amanda

duktigt, mycket mycket duktigt <3

2008-11-13 @ 22:47:22
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0