ensam och uttråkad

jag är uttråkad! idag har det vart riktigt pissväder så jag har typ bara lagat mat och diskat fast att jag gjorde det rätt klart för björn igår att jag är inte den sortens flickvän som städar, diskar och lagar mat haha mest för att jag inte kan haha men idag stekte jag pannkakor till frukost, han hade ingen stekspade så jag fick vända alla i luften, det nu! dold talang jag har, men som sagt säg inget till björn! Nu har min älskling i princip bara vart här och ätit sen stack han till sin fotbollsträning, kvar ensam sitter jag och sippar på en cider, idag är det ju onsdag och tydligen fotboll haha igår blev han så glad när jag sa att han fick se på fotbollen så jag låter honom göra det idag med, haha tänk va en del uppskattar de små sakerna mycket:D det va riktigt roligt vi hejade på varsitt lag och jag satte mig verkigen in i det för hans skull, ni skulle ha sett mig, jag skrek och ojade mig och pratade med mina små kycklingar på planen:D det blev dock 2-2 så ingen av oss vann riktigt.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och dricka lite cider, ska göra i ordning mig lite smått med:)

Mina vackra pannkakor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0